Про нас

ПРО КОМПАНІЮ

Як все починалось і чому ми кардинально змінили підхід

"У 2015 році я вирішив оформити квартиру в стилі лофт. Цей стиль вже був на хвилі, і дефіциту в товарах явно не було. Виникла інша проблема. Були або виробники з 10-30 однотипними товарами в стилі лофт, або великі маркети з величезним і різноплановим асортиментом, де складно знайти товари потрібного стилю. Довелося витратити дуже багато часу на пошук окремих предметів меблів, декору та освітлення. Переглядом двадцяти-тридцяти магазинів процес не закінчувався - потрібно вибрати, здзвонитися, уточнити наявність, замовити, простежити за доставкою ... У підсумку одні не відповідають, інші два дня передзвонюють, у третіх щось не працює, четверті обмежуються відповіддю: "цього товару немає "- і на цьому все закінчується ..."

Олександр Муратов,

керівник компанії Designloft

Тоді ми загорілися ідеєю. В цьому ж році зібрали понад 5 000 товарів в затребуваних стилях лофт і скандинавський на одному ресурсі! Жоден український сервіс не пропонував такого асортименту.

Так Designloft отримав перших клієнтів.

Ми не зупинялися. Підключали нових і нових постачальників, пропонували ще більш широкий і цікавий асортимент дизайнерських меблів. Потім організували власне виробництво.

Через рік подібних ресурсів в Україні було вже багато.

Конкуренція швидко росла. Інтернет-магазини наздоганяли нас і за кількістю товарів, і за цінами. Було кілька варіантів розвитку, один з них - знизити ціни на товари, скоротивши витрати на логістику. Але тоді збільшувалися терміни поставок, а при дешевому транспортуванні ми не могли відповідати за цілісність виробів. Довго чекати товар, та ще й отримати його з подряпинами - навряд чи цього хотів наш клієнт, оформлюючи замовлення ...

Ми вибрали інший спосіб. Зробили ставку на обслуговуванні і турботі про клієнтів. І не помилилися.

Стандарти компанії Designloft

  1. На перше місце ставимо обслуговування. Працюємо без вихідних, дуже швидко відповідаємо у всіх можливих каналах комунікацій - вайбер, телеграм, фейсбук, інстаграм, пошта, телефонний дзвінок або он-лайн консультант на сайті. Безкоштовно робимо добірки товарів, враховуючи всі побажання і планований бюджет. Знаходимо вихід з будь-яких ситуацій на користь клієнта. Ми робимо ставку не на рекламу, а людей, які повертаються до нас і рекомендують нас друзям, знайомим.
  2. Ми не зупиняємося на "просто хорошому". Ми постійно вдосконалюємо сервіс: працюємо над пошуком і фільтрами, робимо реальні фотографії товарів, спрощуємо процес оплати. Додаємо в каталог новинки першими на українському ринку. Ми не намагаємося обігнати інші магазини, ми кожен день обганяємо себе.
  3. Ми не боїмося відповідальності. Ми контролюємо кожну угоду і кожен етап виробництва. Несемо повну відповідальність за терміни і якість продукції на сайті, прописуємо всі нюанси в договорі. Даємо гарантію на кожен товар з каталогу.

Фундамент компанії — сильна команда

У штаті працюють люди, у яких "горять очі". Ми захоплені улюбленою справою і наші співробітники - професіонали. Ми з натхненням і інтересом розповімо вам про товари, які вас зацікавили.

Ми щотижня проводимо навчання для менеджерів, підвищуючи їх професійний рівень. Вважаємо великим досягненням той факт, що вони люблять свою роботу.

Designloft сьогодні. Результати в цифрах

  • 100 і більше звернень щодня
  • Більш 20 000 виконаних замовлень
  • 15 000 товарів на сайті
  • Більше 60 000 підписників в ФБ і Інстаграм
  • Більше 105 000 проданих товарів

Х'ю Маклеод, відомий маркетолог, як-то сказав: "У кожного є свій Еверест, який він помістив на своїй планеті, щоб підкорити." Такий Еверест є і у Designloft. Ми ще біля підніжжя. Але, судячи з ваших  відгуків , точно на вірному шляху.

Дякуємо за довіру!

Колектив компанії Designloft.

 
Designloft | дизайнерская мебель, освещение, декор © 2016-2021